Jumaat, 5 Jun 2009

selamat ulangtahun perkahwinan...ku..

Selamat ulangtahun perkahwinanku...arrgghhh.. yg ke berapa erk?? lupa laakk.. hhmmm.. 3 tahun... yes.. yg ke-3.. aku ni bukanlah jenis pengingat segalanya.. semua tolak tepi.. lagipun sibuk ngan hal2 keje.. penat pun blom hilang..
tak sempat nak celebrate pun.. tapi tak kisahlah..balik dari Kuantan..hubby terus ajak dinner di Kenny Rogers Alamanda.. kira celebrate la kot.. walhal dia cuma ingat anak dia nak makan ayam..tak kisah laa.. tapi Aiman memang cukup selera.. agaknya masa di Kuantan makanan di sana tak kena selera dia.. badan Aiman kurang sihat malam tadi..tapi tengok dia ada selera makan Alhamdullilah.. suka betul dia makan nasi apa ntah namanya.. aku ni betul pelupa.. semua data dalam kepala cuma sementara jer.. sakit sangat nak pk.. mcm2 hal berlaku..

Ntah laa.. apa yg aku harapkan kali ni..?? aku pun tak paham.. kenapa orang selalu sambut ulangtahun perkahwinan mereka? adakah kerana mereka saling sayang-menyayangi? atau kerana apa..??
Bagi aku.. ntah laa.. may be not at all i need writing in here..may be just enough.. haahhh..!!
ntah laa.. aku sebenarnya penat sgt.. !!!

Tiada ulasan: